Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Ιρλανδία και στο Μπριζ!





Στη βόλτα που κάναμε στην πανέμορφη βελγική πόλη, συναντήσαμε μια Irish Pub, εξαιρετική για να πιεις τις μπυρίτσες σου.
Με πράσινα γράμματα απ' έξω, να... φωνάζουν ότι εδώ «χτυπάει» η καρδιά του Έιρε.
Με σημαίες μέσα και πολλά προϊόντα από το πιο όμορφο νησί του πλανήτη.

Και ιρλανδικό φαγητό στη Φλαμανδία!

Πέρα από την ιρλανδική παμπ, στο Μπριζ συναντήσαμε και ιρλανδικό εστιατόριο. Με τη σημαία της χώρας απ' έξω να κρέμεται περήφανα, σ' ένα γραφικό σοκάκι της πόλης της Φλαμανδίας.
Έιρε παντού κυρίες και κύριοι...
Και για πάντα!

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Γκίβεν: «Θέλω να μείνω, αλλά όχι έτσι»


Πολύ δυσαρεστημένος από το γεγονός ότι ναι μεν είναι σε τρομερή φόρμα, ωστόσο παραμένει στον πάγκο της Μάντσεστερ Σίτι στην "σκιά" του Τζο Χαρτ, εμφανίστηκε ο Σέι Γκίβεν.
Με δηλώσεις του στην "Sunday Times", ο Ιρλανδός γκολκίπερ εξέφρασε την επιθυμία του να αποχωρήσει από τους "πολίτες" σε περίπτωση που δεν αλλάξει η κατάσταση, αναφέροντας:
«Είναι πολύ απογοητευτικό. Ξέρω ότι δεν έχει σημασία τι κάνω στην προπόνηση, αφού δεν θα παίξω το Σαββατοκύριακο. Αν πετάω σαν τον Κλαρκ Κεντ στο τέρμα, δεν θα παίξω το Σάββατο. Αυτό είναι πολύ αποθαρρυντικό. Είχα ζητήσει να φύγω από την ομάδα, όμως η διοίκηση μου είπε ότι δεν πρόκειται να πάω πουθενά. Αυτό είναι πολύ απογοητευτικό. Θα δούμε τι θα γίνει τον Ιανουάριο. Αν η κατάσταση παραμείνει η ίδια, τότε θα μπορέσω να φύγω με τη μορφή δανεισμού για κάποια άλλη ομάδα για να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου».
Στη συνέχεια, ο 34χρονος πορτιέρο συμπλήρωσε: «Ποτέ δεν είπα ότι θέλω να φύγω από τη Μάντσεστερ Σίτι. Πιστεύω ότι είναι μεγάλος σύλλογος και τα επόμενα χρόνια θα κάνει σπουδαία πράγματα. Θέλω να είμαι μέρος του, αλλά θέλω να παίζω. Νόμιζα ότι θα έπαιζα, αλλά δεν ξέρω τι σκέφτεται ο προπονητής και δεν μου το έχει πει».

Η Ιρλανδία διαψεύδει κατηγορηματικά ενδεχόμενο προσφυγής στο ΔΝΤ


Η κυβέρνηση της Ιρλανδίας διέψευσε με τρόπο κατηγορηματικό τις φήμες που κυκλοφόρησαν στις διεθνείς χρηματαγορές ότι μπορεί να χρειαστεί οικονομική βοήθεια από το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, την ώρα όμως που το κόστος δανεισμού έφτασε σε πολύ υψηλά επίπεδα.
«Ανοησίες: είναι εντελώς αβάσιμες οι φήμες για την εξωτερική οικονομική βοήθεια», τόνισε σχετικά στις δηλώσεις του ο υπουργός των Οικονομικών, Μπράιαν Λένιχαν.
Τις φήμες για τη προσφυγή προκάλεσε έκθεση τράπεζας ότι η Ιρλανδία πρέπει να προσφύγει στο ΔΝΤ, μόνο αν η οικονομία της βρεθεί σε χειρότερη θέση.
Λόγω των φημών για προσφυγή στο μηχανισμό στήριξης όπως η Ελλάδα, τα σπρεντ για τα 10ετή ομόλογα εκτινάχτηκαν πάνω από το 6% ενώ ενδοσυνεδριακά έφτασαν ακόμα και στο 6,331%, δηλαδή 390 μονάδες βάσης.
Είναι τα υψηλότερα επίπεδα από την εισαγωγή του ευρώ.
Τις φήμες για προσφυγή διέψευσε και το ΔΝΤ.
Το χρέος της Ιρλανδίας ανέρχεται στα 87,3 δισεκατομμύρια ευρώ.
Μετά την εθνικοποίηση της AngloIrish Bank το 2009 ώστε να αποφευχθεί η πτώχευση, και άλλες τράπεζες αντιμετώπισαν προβλήματα, ιδίως λόγω των ακάλυπτων στεγαστικών δανείων που σώρευσε η οικονομική κρίση. Για την κάλυψη των ζημιών η κυβέρνηση έχει διαθέσει 25 δισεκατομμύρια ευρώ.

Σε τροχιά ΔΝΤ και η Ιρλανδία


Του ΜΩΥΣΗ ΛΙΤΣΗ

Στο δρόμο του ΔΝΤ από ό,τι φαίνεται οδηγείται και η Ιρλανδία, παρ' όλο που ήταν από τις πρώτες χώρες που έσπευσαν να εξευμενίσουν τους πιστωτές με μπόλικη δόση λιτότητας.
Σύμφωνα με δημοσίευμα, την προηγούμενη Παρασκευή, της ιρλανδικής εφημερίδας «Ιντεπέντεντ», το οποίο επικαλείται έκθεση της Barclays Capital, η Ιρλανδία βρίσκεται πολύ κοντά στο να προσφύγει για βοήθεια στο ΔΝΤ και την Ε.Ε.
Παρά τις άμεσες διαψεύσεις τόσο από την κυβέρνηση της Ιρλανδίας όσο και από το ίδιο το ΔΝΤ, τα spreads των ιρλανδικών ομολόγων έφθασαν σε επίπεδα ρεκόρ. Η απόδοση (επιτόκιο) του δεκαετούς ιρλανδικού ομολόγου έφθασε στο 6,5%, με τη διαφορά επιτοκίων (spreads) με τα γερμανικά δεκαετή (bunds) να φθάνει στις 410 μονάδες βάσης. Τα περιβόητα ασφάλιστρα κινδύνου έναντι πτώχευσης (credit default swaps) της Ιρλανδίας έχουν φθάσει στις 426 μονάδες, με την Ιρλανδία να θεωρείται ότι έχει πιθανότητες 30% να πτωχεύσει μέσα στην επόμενη πενταετία.
«Δεν υπάρχει απολύτως καμία αλήθεια στη φήμη όσον αφορά την εξωτερική βοήθεια. Στηρίζεται σε παρανόηση μιας έρευνας», ανέφερε εκπρόσωπος της ιρλανδικής κυβέρνησης. «Οπως έχουμε και παλαιότερα δηλώσει, δεν θεωρούμε ότι θα χρειαστεί χρηματοδότηση του ΔΝΤ», τόνισε εκπρόσωπος του διεθνούς οργανισμού στο πρακτορείο Ρόιτερ.

25% του ΑΕΠ το έλλειμμα

Η διάσωση της ιρλανδικής τράπεζας Anglo Irish εκτιμάται ότι θα φθάσει τουλάχιστον στα 25 δισ. ευρώ. Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το ιρλανδικό έλλειμμα φέτος θα φθάσει στο 25% του ΑΕΠ (!) αν περιληφθεί σε αυτό η διάσωση των τραπεζών. Αλλά και χωρίς αυτή, βρίσκεται κοντά στο 10%.
Η φημολογία περί Ιρλανδίας δείχνει ότι η κρίση χρέους είναι πανευρωπαϊκή και έχει άμεση σχέση με τη διεθνή χρηματοπιστωτική κρίση, παρά τα επί μέρους εθνικά χαρακτηριστικά. Ο Simon Johnson, καθηγητής του ΜΙΤ και πρώην στέλεχος του ΔΝΤ, σε συνέντευξή του προς το πρακτορείο «Μπλούμπεργκ» με αφορμή τις εξελίξεις στην Ιρλανδία, προτείνει την αναδιάρθρωση του χρέους όλων των χωρών της περιφέρειας της ευρωζώνης. *
Πηγή: www.enet.gr

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Άρης Βενετικίδης: Ο Έλληνας που άλλαξε το Δουβλίνο


Σχεδίασε τον πλέον σύγχρονο συγκοινωνιακό χάρτη της πόλης, κάνοντας εύκολες τις μετακινήσεις των Ιρλανδών
ΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΑ ΧΕΚΙΜΟΓΛΟΥ
Ήταν 2002 όταν έφθανε για σπουδές στο Δουβλίνο ένα νέο παιδί, ο Ελληνογερμανός Αρ. Βενετικίδης. Από τις πρώτες του ημέρες στην ιρλανδική πρωτεύουσα ο κ. Βενετικίδης γρήγορα αντελήφθη το χάος των δημοσίων συγκοινωνιών και την αντικειμενική αδυναμία του επισκέπτη να καταλάβει ποια λεωφορειακή γραμμή πάει πού. Αρκετά χρόνια αργότερα και έπειτα από την επεξεργασία ενός τρομακτικού όγκου πληροφορίας ο έλληνας γραφίστας σχεδίασε τον πλέον σύγχρονο συγκοινωνιακό χάρτη της Ιρλανδίας, ο οποίος εμπεριέχει όλες τις μελέτες βελτίωσης των συγκοινωνιών που σκόνιζαν στα συρτάρια της Ιρλανδικής Δημοκρατίας. Το αποτέλεσμα; Λαμβάνει τιμές εθνικού ήρωα! «Η δουλειά μου έχει τιμηθεί και αναγνωριστεί και αυτό είναι κάτι που με κάνει ιδιαίτερα χαρούμενο» τονίζει ο κ. Βενετικίδης μιλώντας προς «Το Βήμα». «Το δημόσιο σύστημα συγκοινωνιών στο Δουβλίνο είναι ένα από τα χειρότερα της Ευρώπης και το δίκτυο είναι κάκιστο. Τα μέσα δεν αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και τα περισσότερα λειτουργούν ανεξάρτητα. Το αποτέλεσμα είναι να γίνεται δύσκολη η παράλληλη χρήση τους» λέει ο ελληνογερμανός γραφίστας.
«Τα τελευταία 80 χρόνια και από την εποχή που η Ιρλανδία κατέστη ανεξάρτητη το λεωφορειακό σύστημα του Δουβλίνου μετατρέπεται σταδιακά σε ιδιαίτερα πολυπλόκαμο θηρίο. Το δίκτυο εξαπλώθηκε το διάστημα 1920-1930 και, αντί να το προσαρμόζουν στις εκάστοτε νέες συνθήκες, προσέθεταν όλο και περισσότερες γραμμές που κατέληγαν στο κέντρο της πόλης» τονίζει. «Υπάρχει ένα χαρακτηριστικό σημείο του κέντρου όπου καταλήγουν οι 120 από τις 170 συνολικά λεωφορειακές γραμμές της πόλης- όταν το Βερολίνο έχει μόνο 120- και μάλιστα οι περισσότερες οδεύουν προς την ίδια κατεύθυνση!» λέει ο κ. Βενετικίδης.
Ο κ. Βενετικίδης είχε προσπαθήσει ευθύς εξαρχής να επιλύσει τον κελτικό γρίφο προτείνοντας τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη του Δουβλίνου ως διπλωματική εργασία του. Οι καθηγητές του, θεωρώντας ότι θα έπεφτε σε αδιέξοδο, του άλλαξαν γνώμη. Η συνέχεια όμως ήταν διαφορετική. «Στις αρχές του μεταπτυχιακού μου έκανα μια απλή λίστα με τα πράγματα που ήταν λάθος στο δίκτυο. Μάλιστα ανακάλυψα ότι τα τελευταία 15 χρόνια υπήρξε τουλάχιστον μια ντουζίνα πολύ καλές μελέτες από συμβούλους και φορείς του Δημοσίου οι οποίες έκαναν πολύ καλές προτάσεις για τη συνολικότερη αναβάθμιση του συγκοινωνιακού συστήματος προτείνοντας ριζικό ανασχεδιασμό των γραμμών. Οι περισσότερες από αυτές τις μελέτες βρίσκονταν σκονισμένες στα συρτάρια του Δημοσίου» λέει παραπέμποντάς μας σε «γνώριμες» καθ΄ ημάς καταστάσεις.
Καταλυτικό ρόλο έπαιξε η γνωριμία του με τον συγκοινωνιολόγο Τζέιμς Λίχι, ο οποίος μόλις είχε ολοκληρώσει το μεταπτυχιακό του που αφορούσε ακριβώς το ίδιο πράγμα: τους σκονισμένους στα συρτάρια οραματισμούς του Δουβλίνου για καλύτερες μεταφορές. «Από πέρυσι αρχίσαμε να μαζευόμαστε στο διαμέρισμά μου προσπαθώντας να εικονοποιήσουμε τη 200 σελίδων μελέτη του Τζέιμς. Καθίσαμε σε έναν χάρτη και χαρτογραφήσαμε όλες αυτές τις ιδέες σε ένα έγχρωμο και σύγχρονο δίκτυο» λέει.
Έπειτα από οκτώ χρόνια παρουσίας στην ιρλανδική πρωτεύουσα, ο 32χρονος σήμερα γραφίστας και φωτογράφος έχει αποχωριστεί το Δουβλίνο και διαμένει με τη λιθουανή φίλη του στη Βιέννη. «Η κρίση σίγουρα επιτάχυνε την απόφασή μου να αποχωρήσω από το Δουβλίνο. Το ίδιο έκαναν και οι περισσότεροι ξένοι και μάλιστα η ελληνική κοινότητα συρρικνώθηκε κατά 90%! Στον κλάδο μου είδαμε το δεύτερο μεγαλύτερο γραφείο να κλείνει. Στο Δουβλίνο η κρίση είναι η συζήτηση της ημέρας και οι απολυμένοι δεν εντοπίζονται απλά στους γνωστούς αλλά στους άμεσους φίλους σου» λέει.
«Αντίθετα, εδώ στη Βιέννη τα πράγματα είναι καλύτερα. Σε ό,τι αφορά την Ελλάδα υπάρχει μια εντύπωση ότι πολλοί ακολούθησαν τον εύκολο δρόμο για το χρήμα και ότι αρκετοί έχουν καταχραστεί επιδόματα και επιδοτήσεις. Μάλιστα, όταν ακούνε το επώνυμό μου, μπερδεύονται διότι δεν ξέρουν αν ανήκω στους δανειστές ή στους δανειολήπτες του ελληνικού χρέους» καταλήγει με χιούμορ.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ

Ο Άρης Βενετικίδης γεννήθηκε το 1978 στη Γερμανία από έλληνα πατέρα και γερμανίδα μητέρα. Μεγάλωσε στην περιφέρεια του Ρουρ, μεταξύ Στουτγάρδης και Εσσης. Σπούδασε Γραφιστική στη Γερμανία και στην Ιρλανδία και εργάστηκε στον τομέα της διαφήμισης αλλά και στο πανεπιστήμιο. Έλκει την καταγωγή του από την Τριανταφυλλιά Σερρών, την οποία επισκέπτεται τακτικά. Επίσης έχει περάσει ενάμιση χρόνο στην Κένυα, εργαζόμενος ως εθελοντής σε αναπτυξιακά προγράμματα της Γερμανίας. Περισσότερες πληροφορίες στο www.aris.ie.

Εθνικός ήρωας

Ιρλανδοί παρατηρούν τον συγκοινωνιακό χάρτη του Δουβλίνου που σχεδίασε ο Ελληνογερμανός Άρης Βενετικίδης Η παρουσίαση έλαβε ευρύτατη δημοσιότητα και έδωσε στον Άρη Βενετικίδη χαρακτήρα εθνικού ήρωα καθώς στο Δουβλίνο το 70% των μεταφορών γίνεται με τα λεωφορεία. «Τους πρότεινα να αλλάξουν εξ ολοκλήρου το συγκοινωνιακό σύστημα διότι το υπάρχον δεν μπορεί καν να χαρτογραφηθεί. Οι μεταφορές είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για τις οικονομίες κλίμακος και, αν είναι σωστές, μπορούν να βοηθήσουν στην οικονομική ανάπτυξη και στην προστασία του περιβάλλοντος» σχολιάζει ο κ. Βενετικίδης. Σε λίγες εβδομάδες ο κ. Βενετικίδης θα βραβευθεί στο Δουβλίνο με ειδικό βραβείο του ιρλανδικού ινστιτούτου Design, το οποίο αναγνώρισε τη σπουδαιότητα της δουλειάς του.

Με μοντέλο το λονδρέζικο μετρό

«Ε βαλα τα δυνατά μου αξιοποιώντας όλες τις ικανότητες και τις γνώσεις μου για να φτιάξω χάρτες, που είναι και μοντέρνοι, και κατανοητοί, και κατάλληλοι για δημόσια χρήση. Και αυτό διότι στη γραφιστική δεν αρκεί να πάρεις έναν απλό χάρτη και να περάσεις από πάνω τις γραμμές γιατί το αποτέλεσμα δεν θα είναι το σωστό» τονίζει ο κ. Βενετικίδης. Το μοντέλο που ακολούθησε ήταν αυτό του δημοφιλούς χάρτη του Τube, δηλαδή του λονδρέζικου μετρό, τον οποίο σχεδίασε ο Χάρι Μπεκ το 1931.
«Τελικώς σχεδίασα έναν χάρτη ο οποίος ενσωματώνει όλες τις βελτιώσεις που πρότειναν οι μελέτες και έναν ακόμη για το κέντρο της πόλης, που ήταν και το δυσκολότερο κομμάτι της δουλειάς. Ευτυχώς διαπίστωσα ότι και ένας καλός χάρτης είναι... εφικτός!» διηγείται ο κ. Βενετικίδης.
Όταν έφθασε η ώρα της παρουσίασης των χαρτών εκλήθησαν άτομα από τις αρμόδιες υπηρεσίες συγκοινωνιών και τους λοιπούς εμπλεκόμενους φορείς, οι εκπρόσωποι των οποίων έσφιξαν γερά το χέρι του ελληνογερμανού γραφίστα. «Κάποιοι έλεγαν:“Το αποτέλεσμα είναι φανταστικό. Πρόκειται για το καλύτερο πράγμα που είδα στη ζωή μου”» τονίζει.
Πηγή:www.tovima.gr

Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δείτε το "Ondine"


O Syracause είναι ένας ψαράς που ζει μαζί με την μικρή του κόρη Annie σε ένα Iρλανδικό ψαροχώρι. Η Αnnie πάσχει από νεφρική ανεπάρκεια. Η ζωή τους αλλάζει όταν σώζουν μια μυστηριώδη γυναίκα από τη θάλασσα, την Ondine . Η μικρή Annie πιστεύει ότι η Ondine είναι ένα μυθικό πλάσμα της θάλασσας, ικανό να φέρνει την ευτυχία, κάτι που ο πατέρας της αρνείται πεισματικά ως ενδεχόμενο. Ωστόσο, καθώς παρατηρεί την τύχη τους να αλλάζει μαγικά προς το καλύτερο, αναρωτιέται αν η κόρη του τελικά έχει δίκιο.
Ο Neil Jordan αφήνει πίσω του τις θηλυκές παραλλαγές του «Death Wish» και τις διασκευές μελβιλικών αριστουργημάτων, για να αφηγηθεί κάτι πιο ανάλαφρο. Τη μουσική υπογράφει ο Kjartan Sveinsson των Sigur Ros, ενώ διευθυντής φωτογραφίας είναι ο μόνιμος συνεργάτης του Wong Kar Wai, ο εκκεντρικός Christopher Doyle.
Η ταινία κέρδισε 4 από τα 8 βραβεία για τα οποία ήταν υποψήφια στα Ιρλανδικά Κινηματογραφικά και Τηλεοπτικά Βραβεία, ανάμεσά τους αυτά για τις ερμηνείες των Κόλιν Φάρελ και Ντέρλβα Κίρουαν.
Εδώ το trailer της ταινίας: http://www.youtube.com/watch?v=Cn7AQe8SqVA

Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2010

Δύο στα δύο


Μετά την νίκη στην Αρμενία με 0-1 η Εθνική Ιρλανδίας επικράτησε και της Ανδόρας εντός έδρας με 3-1. Ο Kevin Kilbane άνοιξε το σκορ στο 14΄, ο Kevin Doyle πέτυχε το 2-0 στο 40΄, ο Christian Martinez μείωσε στο 45΄, ενώ ο Robbie Keane διαμόρφωσε το τελικό αποτέλεσμα.
Republic of Ireland: Shay Given (Manchester City), John O'Shea (Manchester United), Sean St Ledger (Preston NE), Richard Dunne (Aston Villa), Kevin Kilbane (Hull City), Liam Lawrence (Portsmouth), Glenn Whelan (Stoke City), Paul Green (Derby County), Aiden McGeady (Spartak Moscow), Robbie Keane (Spurs), Kevin Doyle (Wolves).
Subs: Darron Gibson (Manchester United) for Whelan - 61 mins, Stephen Kelly (Fulham) for O'Shea - 74 mins, Andrew Keogh (Cardiff City) for Doyle - 83 mins.
Andorra: Josep Anton Gomez, Bernaus, Christian Martinez, Lima, Pujol, Escura, Sebastia Gomez, Ayala, Vieira, Moreno, Silva.
Referee: Leontios Trattou (Cyprus).
Attendance: 40,283
Πάμε γερά, το Euro είναι κοντά!!!
Εδώ θα δείτε το Ιρλανδία-Ανδόρα 3-1 http://www.youtube.com/watch?v=hCzqIlYhftY
Εδώ θα δείτε το Αρμενία-Ιρλανδία 0-1 http://www.youtube.com/watch?v=fPdFGTbOuM8

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

«Δεν υπάρχει κίνδυνος πτώχευσης»


Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η κρατικοποιημένη τράπεζα «Anglo Irish» δεν θα οδηγήσουν σε πτώχευση την Ιρλανδία, διαβεβαίωσε ο Ιρλανδός υπουργός Οικονομικών, Μπράιαν Λένιχαν.
«Σε όλα τα επίπεδα, ο διοικητής της κεντρικής τράπεζας και εγώ ο ίδιος, έχουμε αποδείξει με σαφήνεια ότι τα κόστη (για την διάσωση της τράπεζας) είναι διαχειρίσιμα», δήλωσε στη δημόσια ραδιοφωνία της Ιρλανδίας ο υπουργός Οικονομικών.
Η τράπεζα «Anglo Irish» ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι στο εξάμηνο κατέγραψε τις μεγαλύτερες απώλειες που έχει υποστεί ποτέ μία ιρλανδική εταιρία, κάτι που προκάλεσε φόβους για την πορεία της οικονομίας της χώρας, που ήδη αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα.
Οι απώλειες, που ανέρχονται σε 8,2 δισεκατομμύρια Ευρώ, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στα επισφαλή δάνεια που είχαν συσσωρευτεί στην τράπεζα ήδη πριν ξεσπάσει η πιστωτική κρίση. Για να εξασφαλιστεί η ρευστότητα της τράπεζας η κυβέρνηση έχει διοχετεύσει βοήθεια ύψους 23 δισεκατομμυρίων Ευρώ μέχρι σήμερα.
Ο υπουργός Οικονομικών της Ιρλανδίας αρνήθηκε επίσης να σχολιάσει τη φημολογία ότι οι Βρυξέλλες θα μπορούσαν να απορρίψουν το σχέδιο αναδιάρθρωσης της τράπεζας.
Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Το καλοκαίρι στην Ίο




Ο Σεπτέμβριος ήρθε αλλά εμείς είμαστε ακόμα κολλημένοι στο καλοκαίρι. Πόσο μάλλον όταν ο φίλος μας ο Αντώνης μας θυμίζει με τις φωτογραφίες που μας έστειλε το πώς πέρασε στην Ίο. Εκεί όπου τα ιρλανδικά πάρτι ήταν πάρα πολλά…