Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Παναθηναϊκός «βλέπει» Ireland


Έτοιμος για την πρώτη του συμμετοχή με τη φανέλα της Νιούκαστλ εμφανίστηκε σε δηλώσεις του ο Stephen Ireland.
Ο Ιρλανδός μέσος, που δημοσιεύματα τον θέλουν στο στόχαστρο του Παναθηναϊκού για το καλοκαίρι, αποκτήθηκε από την ομάδα του Άλαν Πάρντιου τον Ιανουάριο όμως ένα πρόβλημα τραυματισμού δεν του επέτρεψε ως τώρα να προσφέρει στις «καρακάξες».
Ο 24χρονος μέσος είναι πλέον ιατρικά έτοιμος να αγωνιστεί και σύμφωνα με όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Independent» είναι έτοιμος να ξεπληρώσει την εμπιστοσύνη που του δείχνει ο προπονητής του.
«Είμαι έτοιμος να παίξω, να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να βοηθήσω την ομάδα να ανέβει στη βαθμολογία», είπε αρχικά ο Ireland και πρόσθεσε: «Ο προπονητής δούλεψε πολύ μαζί μου και πρέπει να του ξεπληρώσω αυτή την προσπάθεια. Δε θέλω να απογοητεύσω αυτόν και την ομάδα, θέλω πρώτα από όλα να δουλέψω σκληρά για τους συμπαίκτες μου».
Ο Ιρλανδός χαφ αναφορικά με τις εντυπώσεις του από το Νιούκαστλ, είπε χαρακτηριστικά: «Σκεφτόμουν πάντα ότι είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να έρθεις κι αυτοί οι οπαδοί είναι καταπληκτικοί για τους παίκτες. Έκανα ένα περίπατο στην πόλη και οι άνθρωποι εδώ είναι καλοί κι ευγενικοί. Θα έρθουν να σου σφίξουν το χέρι και να σου πουν ότι εδώ είναι τα καλύτερα. Είναι ωραία και έχω καλά συναισθήματα για το μέρος εδώ. Προσαρμόστηκα πολύ γρήγορα πραγματικά».
Πηγή: www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: