Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Domenech: «Μετανιώνω που δεν προκρίθηκε η Ιρλανδία»


O Τhierry Henry παραδέχτηκε μετά το τέλος του αγώνα...θρίλερ με την Ιρλανδία ότι έκανε κοντρόλ με το χέρι στη φάση όπου η Γαλλία ισοφάρισε την Ιρλανδία και πήρε την πρόκριση για τα τελικά του Μουντιάλ.
«Ναι, έκανα χέρι αλλά δεν είμαι ο διαιτητής», δήλωσε ο επιθετικός της Barcelona και συμπλήρωσε:"Δεν το έκανα ηθελημένα αλλά ήταν χέρι. Ήμουν μέσα στην περιοχή, υπήρχαν δύο αμυντικοί μπροστά μου. Η μπάλα πήγε στο χέρι μου, ο διαιτητής δεν το είδε και συνεχίστηκε το παιχνίδι. Δεν αλλάζει κάτι σχετικά με το ότι είμαι χαρούμενος που προκριθήκαμε".
Ο τεχνικός των "τρικολόρ", Raymond Domenech από την πλευρά του είπε ότι δεν είδε το χέρι του Henry στην συγκεκριμένη φάση. "Δεν είδα το χέρι. Εσείς μου μιλάτε γι αυτό. Ορισμένες φορές αισθανόμαστε άτυχοι όπως στο παιχνίδι με τη Σερβία και κάποιες άλλες τυχεροί. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στην ομάδα της Ιρλανδίας. Κατά κάποιο τρόπο μετανιώνω που δεν προκρίθηκε. Είμαι όμως χαρούμενος για τα μέλη της ομάδας και τους φιλάθλους μας. Το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι ότι είμαστε χαρούμενοι με την πρόκριση».
Σημείωση blog: Άσε μας ρε Domenech, μας συγκίνησες. Αν το μετάνιωσες να ζητήσεις επανάληψη του αγώνα και συγκεκριμένα των 17 λεπτών που απέμεναν μέχρι να λήξει ο αγώνας. Δε ντρέπεστε, κάνετε και δηλώσεις.
Υ.Γ Επειδή δε γουστάρουμε να βλέπουμε τα μούτρα σου, προτιμούμε να βλέπουμε αυτή την κοιλιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: